duminică, 21 februarie 2016

Sejur in Grecia



                   Desi la inceput am fost sceptic in privinta cu realizarile Greciei in ceea ce priveste conservarea tezaurului national, am ales totusi sa imi indeplinesc un vechi vis - acela de a vizita o tara cu un minunat izvor mitologic si o traditie care inca pulseaza in inima cetatenilor.
                  Astfel, in vara anului 2015 m-am hotarat sa vizitez Grecia. Pentru inceput am cautat informatii despre cele mai vizitate obiective turistice si m-am hotarat sa aleg Insula Samos. Aceasta este o insula situata in partea de sud a Marii Egee iar pozele cu peisajele surprinse in acest spatiu m-au incantat si m-au convins ca acolo este locul potrivit.
                Am plecat din Bucuresti in dimineata zilei de 7 august si am ajuns foarte rapid in Atena unde m-am intalnit cu un mic grup de prieteni. Biletul de avion a fost ieftin si accesibil pentru orice persoana care doreste sa viziteze Grecia. Ajuns in Atena am fost surpins sa vad un numar destul de redus de turisti. Probabil multe persoane au fost influentate de conflictele din Grecia, dar eu am considerat ca acele conflicte nu imi vor afecta aventura si chiar asa a fost.
              M-am documentat din diferita surse despre metodele prin care se poate ajunge la Insula Samos. Din cate am inteles sunt doua metode prin care puteti ajunge acolo. Prima metoda este transportul cu avionul din Atena sau din alte locatii care dispun de un aeroport iar a doua metoda este cea cu feribotul. Eu am ales prima metoda deoarece mi s-a parut mult mai potrivita pentru mine, dar daca doriti sa vedeti un minunat peisaj pitoresc va recomand sa alegeti a doua optiune (feribotul).
            Cand am aterizat pe aeroportul din Insula Samos am fost intampinat de soarele care batea puternic peste intregul peisaj. Clima din Insula Samos este cea mediteraneana iar temperaturile pot urca destul de mult in timpul verii depasind uneori 40ºC. Va recomand sa purtati mereu o palarie pentru a va proteja de puterea soarelui.
            Iesind din aeroport am fost incantat de Insula Samos. Totul a fost la fel cum mi-am inchipuit cand m-am hotarat sa ajung pe acel pamant. Peisajul este superb iar amestecul celor doua esente, apa marii si vegetatia insulei, te fac sa crezi ca te aflii in paradis. Trezit din vis de un prieten m-am indreptat, impreuna cu grupul, catre micul orasel unde ne-am cazat la un hotel de 3 stele.
            Am fost primit cu bratele deschide de locuitori iar plajele insulei m-au imbatat, impreuna cu bautura prefera de greci –Ouzo-, si am inceput din nou sa cred ca sunt in paradis. Va recomand din toata inima sa incercati bauturile grecesti (Ouzo, Tsipuro si vinul grecesc) si mancarea traditionala (celebrul tzatziki si souvlaki ).
         Dupa 3 zile in care am vizitat oraselul si plajele insulei m-am hotarat sa vizitez si cele mai importante obiective turistice ale acestui loc precum: Pitagoreionul, Heraionul si Muntele Kerkis. Sfarsitul calatoriei pe Insula Samos a avut loc dupa 5 zile in care m-am simtit minunat. M-am intors in Atena cu avionul si cu un sac plin de imagini si intamplari.
          Va recomand sa vizitati Insula Samos deoarece este un loc minunat, un loc care ilusteaza cultura greceasca si care incanta toti turistii. Eu am ramas cu multe amintiri si am realizat ca acesta tara are foarte multe de oferit pentru turisti si mai ales pentru pasionatii de cultura.
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu