luni, 15 februarie 2016

Firma de colantari auto

De ceva timp ma tot freaca la cap directorul general sa fac ceva cu flota auto, adica sa ma duc cumva cu masinile la o firma de colantare si sa pun pe fiecare autoturism o mare sigla cu emblema firmei + cateva elemente de design.

Din pacate marea porcarie cu firma de colantari auto consta in faptul ca desi am propriul design, am fost refuzat de mai multe companii din diverse motive puerile - unii mi-au spus ca nu fac clantarea decat daca se ocupa ei inclusiv de designul maisnii, altii mi-au spus ca nu pot sa genereze acele culori din sigla exact asa cum vreau eu si mi-au aratat o varianta mai spalacita pentur care m-au pus si sa platesc (cu aia a iesit un mic mare scandal) dar totusi am platit.

Exact atunci cand imi pierdusem speranta si ma gandeam ca trebuie sa ma duc la o firma mare de design care o sa-mi ia o gramada de bani pentur lucruri de care nu aveam nevoie, i-am gasit pe cei de la colantaridesign.ro, care mi-au facut lucrara la o calitate mai mult decat ultumitoare si totodata la un pret excelent.

Deci... daca doriti vreodata o firma de colantari auto va recmand cu drag sa apelati la serviciile acestei firme pentur ca oamenii sunt seriosi, politicosi, p[rfesionisti, isi fac treaba intr-un mod exemplar si pe deasupra nu sunt nici pe departe la fel de scumpi ca si concurenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu