marți, 19 aprilie 2016

Vacanta in Cipru - cu avionul direct din Bucuresti



Cine isi doreste sa isi petreaca o vacanta de top, departe de conditiile din Romania, cu plaje frumoase, nisip auriu, apa calda, curata, oameni educati si prietenosi, poate sa aleaga orice destinatie din Cipru. Am mers mai multi ani la rand in aceasta tara si sincer cel mai multumit am fost de vacanta charterLarnaca, oferita de agentia de turism Holiday Dreams.

Preturi accesibile pentru toate buzunarele, indiferent de destinatie, conditii bune si seriozitate maxima din partea angajatilor care m-au convins sa aleg Larnaca si nu am regretat deloc decizia. Cu toate ca sotia mea isi dorea ca aceasta vara sa o petrecem intr-o statiune romaneasca, am fost mai inspirati si am ales totusi Cipru, pentru ca eram constient ca in Romania vom fi dezamagiti de conditii.

Am avut avion direct din Bucuresti, am ajuns foarte rapid la hotelul de 3 stele unde eram cazati, situat foarte aproape de plaja si am beneficiat de mai multe asigurari. Imi pare rau ca nu am reusit sa adunam un grup mare de prieteni sa mergem, deoarece stiu ca ne-am fi distrat de minune, insa cu siguranta ca vacanta viitoare vom alege aceeasi locatie. 

Camerele hotelului erau foarte spatioase, curate, menajerele faceau curatenie zilnic si nu am avut nimic de obiectat. Cat despre Larnaca pot sa spun ca e una dintre cele mai frumoase si faimoase zone din Cipru care merita vizitata. Restaurante, baruri, cluburi, cafenele se gasesc la tot pasul, astfel ca nu se pune problema de plictiseala, iar cei care vin impreuna cu copiii vor avea multe locuri de vizitat si admirat. In plus, pe plaja aveam la dispozitie baldachine, sezlonguri unde sa putem sta la soare, dar erau si multe terenuri de sport, unde se putea juca fotbal, tenis sau volei. Recomand tuturor sa incerce si bucatele traditionale cipriote care sunt savuroase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu