duminică, 1 februarie 2015

Probleme tipice DDD

A trecut foarte mult timp de cand cautam o firma serioasa care sa faca lucrurile asa cum trbeuie cu serviciilee de tip DDD (dezinsecte, dezinfectie si deratizare) mai ales ca depozitul in care sunt tinute toate lucrurile firmei este intr-o zona nu tocmai curata sau ideala.

De-a lungul timpului am colabort cu nu numar foarte mare de firme ce ofera acest gen de serviciu, dar de fiecare data veneau, faceau putina treaba, luau banii, iar problema ramanea constanta - practic dispareau animalutele pentru cateva zile sau cel mult saptamani, pentru ca in cele din urma sa reapara si sa fie nevoie sa apelez din nou la astfel de servicii - nu mai spun ca de cele mai multe ori firmele dadeau faliment sau se inchideau, eu nu mai gaseam pe cine sa trag la raspundere si tot asa.

Pana la urma am avut noroc cu o firma cat de ca tmai serioasa, cei de la Pestcontrol Bucuresti, care au facut o treaba excelenta, m-am scapat de problema si au fost si sinceri - mi-au zis ca totusi est enevoie ca din 4 in 4 luni sa se faca mici interventii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu