De cele mai multe ori o campanie performanta in Google Adwords poate fi realizata printr-o simpla analiza a cuvintelor cheie + studiul documentatiei pusa al dispoztie chiar de Google.
Cu toat aca documentatia este foarte stufoasa si in ciuda unei interfete nu tocmai prietenoase, Google AdWords este un sistem cu care va puteti familiariza destul de rapid, practic oricine poate seta o campanie in cateva ore fara a avea mai notiuni referitoare la AdWords sau la advertisingul online.
Pe de alta parte priemle campanii sunt intotdeauna niste catastrofe, ceea ce se intampla datorita faptului ca majoritatea incepatorilor nu realizeaza ca fiecarui cuvant cheie targetat/adaugat poate activa un anunt pentru mai multe (sau extrem de multe) cuvinte cheie care de fapt nu prezinta interes.
Pe langa aceasta problema, mai apar discutii referitoare la CTR, la average position, la ROI, conversion tracking si multe alte lucrurimai mult sau mai putin importante. Iar cireasa din varful tortului este de fapt frauda inregistrata in sistemul Google AdWords, frauda care poate atinge de multe ori pana la 10% din numarul total de clickuri. Iar pentru a trata aceasta problema este nevoie de folosirea unor solutii software precum Xiona Tracker (care trateaza intr-un mod foarte eficient problema click fraud - cel putin pe parte de raportare si identificare).
Ca si concluzie... performanta in campaniile google adwords depinde de multi factori, dintre care poate cel mai important este experienta, experienta ce se castiga in timp.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu