marți, 25 noiembrie 2014

Scopul unui audit SEO

Intotdeauna am crezut ca ste-urile pe care le fac sunt cele mai bune, cele mai frumoase, cele mai extraordinare, cele mai prietenoase cu utilizatorul si nu in ultimul rand cele mai eficiente (din toate punctele de vedere) - ei bine in ultimul timp mi-a fost demonstrat ca tote lucrurile pe care le credeam nu sunt altceva decat simple mituri.

Iar miturile mele, despre are va povestem mai sus au fost demontate de o simpla intamplare - in timp ce navigam prin meandrele internetului mioritic  mi s-a intamplat sa dau peste niste chestii foarte simple - era vorba despre un audit seo gratuit ppe care il oferea firma WiseVision si fiind totusi urios, am decis sa cer si eu un astfel de audit (ca deh... tot era gratuit :) ).

Doua zile mai tarziu nu va puteti imagina ce fel de mesaj am primit de la firma WiseVision - era vorba de un document cu o gramada de probleme pe care site-ul meu nu le gestiona in mod corespunzator, ceea ce este de fapt extrem de trist tinand cont ca aveam impresia ca totul este perfect. Nu mai spun ca oamenii m-au ajutat sa inteleg ce anume faceam gresit si mai important, cum sa corecte toate acele probleme - in cele din urma am ajuns la concluzia ca cel mai bine este ca dupa ce terminati un website sa cautati o firma capabila sa creeze un audit, iar in urma auditului respectiv sa mai corectti eventualele probleme identificate in website.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu